replica rolex

replica rolex
replica rolex

2014年9月3日星期三

Oyster Upgrade

Aanbrengen van de armband veranderde de hele sfeer van het horloge. Van te zwaar op het horloge, om goed in balans. Het piept en rammelt ging weg, en het hele horloge heeft nu een zeer solide, dure gevoel. De hele armband is geborsteld, maar dat is oke in mijn mening. Het is gemakkelijk te re-size en beweegt goed met mijn pols. Het enige compromis ik moest maken was is ik moest het oorspronkelijke einde links die met het horloge is geleverd, werden degenen die waren opgenomen die bestemd zijn voor Seiko SKX echte duiker horloges, niet van deze duiker stijl, SKA.
side_deployant_open
De vouwsluiting is drukknop met veiligheidssluiting. De armband heeft 3 afstelgaten. De algehele pasvorm en afwerking zijn zeer goed en echt een gewoon horloge veranderen in een geweldig horloge. Ik wens het einde schakels waren solide, maar voor de prijs, was het perfect aanvaardbaar. De mogelijkheid om een ​​armband te upgraden is geenszins beperkt tot horloges duiker, dan kun je net zo makkelijk bij te werken een jurk horloge is een solide armband of fijn leer, of neem een ​​ongedwongen horloge en maken het chic. Probeer het maar als je wat geld wilt besparen, maar willen een hele nieuwe look.bekijk meer Zwitserse Rolex en Rolex Colamariner

没有评论:

发表评论

replica horloge

replica horloge
replica horloge