replica rolex

replica rolex
replica rolex

2014年7月23日星期三

Tikken ruimte om vorm te maken

Tikken ruimte om vorm te maken

Ze komen uit verschillende achtergronden, maar de kans om een ​​geweldige dans avontuur te delen had. VERONICA SHUNMUGAM ontmoet een dans mentor en zijn protege in New York. Teshigawara. Zenlike benadering van dans.

DE beste choreografen lijken degenen die, net als Rolex dans mentor Saburo Teshigawara, ideeën hebben ontwikkeld zo grondig dat ze beweegt rond zijn gedachten kan creëren, evenals articuleren ze nondancers zijn. Dus, het was geneigd dat luxe horloge huis Rolex koos Teshigawara te selecteren en bruidegom een ​​veelbelovende jonge danser onder de dance categorie van de Rolex Mentor Protege Initiative 2004/05. Net als collega-mentoren in de andere categorieën beeldende kunst, muziek, theater, literatuur en film Teshigawara auditie vier finalisten (in februari 2004) afkomstig van scouts Rolex verzonden over de hele wereld. Hij was op zoek naar iemand met finelyhoned coördinatie en een bereidheid om nieuwe dingen te proberen, en vond deze in 23year oude Ethiopische Junaid Jemal Sendi. "Altijd, ik zoek echte coördinatie, niet alleen intuïtieve creativiteit in beweging. In Junaid, zag ik een sterk gevoel van tijd. Dat verband is de mogelijkheid om een ​​weg naar de toekomst. In dans, wordt de plaats gegeven, maar de dans vormen tijd. Dat is de basis van mijn dans methode. En ik zei tegen mezelf: 'Ik kan met hem te werken', "zei Teshigawara, 53 Junaid, die sigaretten en papieren zakdoekjes verkocht als een jongen, heeft het voorrecht van de reguliere danslessen niet hebben. Maar in1996, was hij een van de 100 gelukkigen opgepikt door de Britse choreograaf Royston Maldoom van duizenden Addis Ababa's straatkinderen, deel te nemen aan een dans outreach programma. Als gevolg daarvan kreeg hij peform voor een publiek van 200.000. "Ik had een solo in Firebird. Meestal zijn ze gooide me hoog in de lucht, want ik was zo klein, "Junaid opgeroepen. Het succes van de outreach-programma leidde Maldoom het opzetten van de Adugna Community Dance Initiative (Adugna), waarin een kerngroep van 18 jongeren, onder wie Junaid, vijf jaar fulltime opleiding als dansers, docenten en beheerders aangeboden. Opnieuw Junaid geselecteerd. In 2003 had hij media-aandacht gekregen in binnen-en buitenland, toen zijn choreografie, Yemot Guzo, was de eerste onder 71 videowerken voor Sanga 3, een danswedstrijd in Madagaskar ingediend. Adugna werd uitgenodigd om Yemot Guzo voeren in Madagaskar en deuren begon te openen voor de jonge choreograaf. Junaid eerste "opdracht" met Teshigawara was een workshop in mei 2004 in Rijsel, Frankrijk. Sindsdien heeft hij deelgenomen aan een intensieve twoweek workshop (augustus-september 2004) met Teshigawara's dansgezelschap Karas in Yokohama, Japan, en toerde met het rond Tokio en Hong Kong (februari-maart 2005). Junaid zei zijn mentor hem in staat stelde om te leren op een comfortabel tempo. "Hij heeft me niet echt trekken in de groep meteen. Hij leerde me dingen langzaam en gaf me de tijd om te observeren. Nu, wanneer ik les geef of moet ik word iemands mentor, dat is hoe ik wil werken. "Saburo Teshigawara (links) en Junaid Jemal Sendi repeteren voor een voorstelling.bekijk meer replica horloge en Patek Philippe

没有评论:

发表评论

replica horloge

replica horloge
replica horloge