replica rolex

replica rolex
replica rolex

2016年2月1日星期一

1972 Bulova Oceanograaf Snorkel (Caliber 11BLACD) 30 augustus



In de loop der jaren Bulova is erin geslaagd om een ​​enorme hoeveelheid van de iconische vintage modellen te maken. Dit Oceanograaf Snorkel is een van mijn favorieten, en nam een ​​lange tijd om een ​​goede te sporen. Tijdens mijn jaren op zoek zag ik een fatsoenlijk bedrag van hen gaan door. Sommige met verkeerde handen, handen zonder Lume, handen die opnieuw lumed werden, niet origineel kronen, verroest bewegingen, niet origineel bewegingen, en zowat alles onder de zon. Toen kwam dit één.

Het was zogenaamd goed loopt (zie vorige post voor mijn gedachten over die vordering), maar dat was minder belangrijk dan het feit dat het allemaal origineel (met uitzondering van het kristal) en in fenomenale vorm.

Dit horloge is gewoon zo vreselijk jaren '70. Het is heel moeilijk voor te stellen dat Bulova werd de uitrol van slanke Accutrons op hetzelfde moment als deze grote automatische schoonheid. Terwijl de vorm is stereotiep jaren '70, is het vermeldenswaard het was super in het begin van het decennium, toen deze rolde van de productielijn (1972) en dit model werd uitgerold in 1969 waardoor ze een van de vroegste trendsetters in de grote jaren '70 cases die volgden. Meestal horloges hebben lichtgevende verf op de wijzerplaten, maar Bulova deed iets wat ik nog nooit gezien, omdat die een oneven zeer gehesen lichtgevende pijler. De combinatie van de hand vormen is ook uniek en het vegen ronde tweede hand perfect op. De combinatie van een gedurfde, unieke uitstraling en een korte productie-run tijd maakt het een van de meest gewilde vintage BULOVAS op de markt.

Het horloge zelf liep voor ongeveer een dag nadat ik het. De ongelukkige ding over BULOVAS is dat terwijl onderdelen zijn er in overvloed, en hun bewegingen kunnen lopen voor jaren, de mislukking is hoog, en ze kunnen blijken te zijn erg kieskeurig stukken. Elke Bulova collector moet bereid patiënt met wat misschien hun weg komen te staan.

Mijn voorzichtig met het nemen van "service" of "goed draait" op het eerste gezicht is het volgende: die termen zijn echt niet specifiek genoeg om me te vertellen iets zinnigs als ik niet weet wie het vandaan komt. Een dienst kan betekenen dat het volledig uit elkaar gehaald, schoongemaakt, gesmeerd, geïnspecteerd en getest. Het kan ook betekenen een horlogemaker keek het over gezegd "het loopt." Het kan ook betekenen dat de beweging werd genomen, in een schonere, gedroogd, opnieuw gesmeerd en ze noemde het een "service." Ik weet niet zeker wat dit horloge kreeg voordat hij kwam naar me toe, maar het was zeker niet het eerste scenario I. Een vluchtige onderhoud helpt niet het probleem omdat het niet mogelijk wiel storingen of balans aan te geven. Als gevolg daarvan moest een echte service, een nieuwe drijfveer en balans, en het was prachtig weer te lopen.



Mechanisch het was goed draait, maar er was slechts één probleem. Het kristal. Deze modellen kwam met een vergrootglas over de datum en dit stuk kwamen zonder. Gelukkig heb ik impuls kopen zeldzame stukjes voor horloges zoals dit het geval ik heb een dag nodig hebben. Met de echte originele kristal geïnstalleerd heb ik het horloge op een band wiens kleurenschema ik de juiste gevonden.

Weer bij elkaar is het een van mijn favoriete BULOVAS en zeker een van mijn favoriete 70 duikers. Het staat als een van BULOVAS meest iconische en gewilde stukken, en na een zeer lange zoektocht, ik ben blij dat ik eindelijk de kans om een ​​een geweldig voorbeeld te werken. Het is ook een van de meest redelijk geprijsd tussen de zeldzame vintage duikers van de jaren '70 (maar wordt steeds duurder sneller.)



Bekijk meer replica horloge en breitling replica

没有评论:

发表评论

replica horloge

replica horloge
replica horloge