replica rolex

replica rolex
replica rolex

2016年1月14日星期四

Onweer Heaven

Er zijn een aantal horloges die zijn een nachtmerrie om te zoeken naar, omdat de naam betekent zoveel andere dingen. Today's horloge is een van die, als een zoektocht naar Storm kijken naar de hemel leidt vooral tot een hoop weer sites over het kijken naar de hemel te stormen spotten.
Dit horloge is door de London merk Storm, dat is een van mijn grotere sub-collecties, en een merk dat ik heb geblogd veel informatie van voor.
Dit model is de hemel genoemd en is één van de dames horloges van de Storm merk. Ik weet niet of het een ongewoon design, maar ik heb geen andere online hebben gevonden. Het horloge is een groot rechthoekig ontwerp met twee draaiknop . Het gezicht heeft een vette ontwerp glas met alleen de nummers 9 en 3, en niets anders.
De band is opgebouwd uit vierkante platen, 2 breed, die samenhangen met metalen lussen. Het rugdeel heeft rechthoekige banden die tezamen worden vastgemaakt met hetzelfde type clip als bevestigingselement, wat betekent dat het gemakkelijk is om gedeelten te verwijderen de lengte.
Vanwege het ontbreken van online informatie, ik weet niet precies wanneer het uit. Het is een beetje zoals de stijl van de Academiplex uit 2003, dus mijn beste gok zou zijn dat dit is van een vergelijkbare tijd.
Bekijk meer replica rolex en bell & ross br 01-92 replica

没有评论:

发表评论

replica horloge

replica horloge
replica horloge